A fiatalok lapja

Kovácsházi Fiatalok Hírportál

Kovácsházi Fiatalok Hírportál

Újabb aktív fiatal: Kiss Ákos

2016. november 27. - Matuz Ádám

Ezúttal Kiss Ákost, a Reformátuskovácsházi Gyermek - és Ifjúsági Részönkormányzatot Előkészítő Részmunkacsoport egyik jövőbeni tagját és önkéntesét kérdeztük.

Ákos, mi vett rá arra, hogy közösségi munkát végezz?

Nos, a nővérem, Anikó, aki az egész kitalálója és a részmunkacsoport fő szervezője/kezdeményezője javasolta, hogy én is legyek majd a munkacsoport tagja. Felkerestem Matuz Ádámot, a városi csoport szervezőjét, ő pedig azt mondta, mindenben támogat. Nem tudom a pontos indítékot, miért is akartam egyszer csak ilyen jellegű közösségerősítő munkát végezni.

Mik a rövidtávú terveid a részmunkacsoportot illetően?

Jó programokat szervezni.

Kicsit bővebben?

Sok jó programot, zenészeket elhívni, hogy jól érezzük magunkat.

Mi szeretnél lenni?

Mindenképpen zenész.

És ezt hogy szeretnéd megvalósítani? Mit szeretnél tanulni? Művészeti szakma, egyetem?

Hogy még pontosan mit azt nem tudom de valami zenével kapcsolatos dolgot. Elmondanám, hogy
hétfőn egészen 18 óráig bent vagyok az iskolában, mert 6 órám van (aminek fél kettőkor van vége), majd 15 órától 15:45-ig szolfézsom van, 16:45-től 17:30-ig pedig gitárórám. Mivel tagja vagyok egy együttesnek, kedden általában 15-16 óráig próbálunk.

Ez igazán sűrű napirend, főleg most, hogy még a GYIÖK-ös munka is kezdetét veszi. Erről jut eszembe, hanyadikos is vagy?

Hatodikos.

Hatodikos? És már ilyen aktív vagy, ráadásul már tudod, hogy mi szeretnél lenni! Ez (sajnos) nem gyakori. Az osztálytársaid, ismerőseid mit szólnak mindehhez?

Nem is tudom. Nem szoktunk erről beszélgetni. Egyébként, visszatérve, köszönöm, hogy szerinted ritka az ilyen aktív ember mint én. Ez jól esik nekem.

Próbálsz bevonni több embert, osztálytársakat, ismerősöket, hogy jöjjenek gyakrabban el a rendezvényeitekre, meg ilyenek?

Még egyelőre nem igazán próbálkoztam, ebből fakadóan nem is tudtam elhívni embereket. A jövőben igyekezni fogok több embert hívni.

Helyes. Köszönjük szépen az interjút!

Én is köszönöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://kovacshazifiatalok.blog.hu/api/trackback/id/tr4512003860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása