A fiatalok lapja

Kovácsházi Fiatalok Hírportál

Kovácsházi Fiatalok Hírportál

Egy aktív fiatal - Kiss Anikó Andrea

2016. november 27. - Matuz Ádám

A Kovácsházi Fiatalok Hírportál ezúttal Kiss Anikó Andreát, a Reformátuskovácsházi Gyermek - és Ifjúsági Részönkormányzat kezdeményezőjét, fő megszervezőjét és a várhatóan néhány héten belül megalakuló Előkészítő Részmunkacsoport várható csoportvezetőjét kérdezte. 15209130_1193034224118857_938018802_n.jpg

Hogy merült fel benned a részönkormányzat ötlete?

Úgy gondoltam, ettől jobb lesz az élet Reformátuskovácsházán. Egyszer eszembe jutott, amikor olvastam, hogy nálunk, Refen idősek klubját szerveznek. Gondoltam, hát miért ne lehetne valami ifjúsági szervezet is? Megkerestem Matuz Ádámot, a városi gyermek - és ifjúsági önkormányzat vezetőjét, hiszen ő már jártasabb ebben és a jogi ügyekhez is jobban ért, mint én. Természetesen mindenben támogat és segít nekem, valamint megkönnyíti a megalakulásunkat azzal, hogy az ő szervezetükön belül működhetünk. Így egy csomó jogi procedúrától megkímélt minket.

Ez a részmunkacsoport mikor fog megalakulni?

Várhatóan pár napon/héten belül.

Egyáltalán minek a része ez a munkacsoport?

A Mezőkovácsháza Város Gyermek - és Ifjúsági Önkormányzatát Előkészítő Munkacsoportnak, majd ha megalakul a városi GYIÖK, a mi részönkormányzatunk ezen belül fog működni.

Te szeretnéd a részmunkacsoportot vezetni a jövőben?

Igen, ha már én kezdeményeztem, úgy gondolom, végigviszem a terveimet.

Érzel magadban vezetői ambíciókat?

Igen, ez jó érzés. Mondjuk úgy, nagyjából igen.

Mik a terveid a GYIÖK-kel a jövőre nézve?

Szeretném a jövő őszi megalakulás után két évig vezetni a részönkormányzatot és a városi GYIÖK-ben is részt szeretnék venni, idővel akár Matuz Ádám utódjaként is. Mindenképp benne leszünk a Dél-Békés Jövőjéért Szövetség keretében létrejövő járási GYIÖK-ben és a Dél-Békési Gyermek - és Ifjúsági Tanácsban is. Mármint a részönkormányzat.

És mik a személyes terveid a jövőre nézve?

Óvónő vagy dajka szeretnék lenni. Szeretnék elutazni valami európai országba, például Német - vagy Franciaországba. Szeretnék világot látni.

Ez igazán szép. És hol lenne a bázisod? Ahol élnél alapvetően.

Itt, Mezőkovácsházán.

Ez igazán jó, nem sok ember tervezi sajnos itt a jövőjét egyelőre. Reméljük, a mostani törekvések ezt megváltoztatják. Köszönöm az interjút!

Én köszönöm a lehetőséget.

 

Anikó mindezek mellett elmondta, hogy a közösségért végzett tevékenység jó érzéssel tölti el és szerencsére a tanulás mellett is van ideje mindezekre, ennek megfelelően várja a jelentkezőket a csapatába! Fontosnak tartotta megjegyezni, hogy egyébként nyolcadik osztályos, Mezőkovácsházán.

A bejegyzés trackback címe:

https://kovacshazifiatalok.blog.hu/api/trackback/id/tr3312003314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matuz Ádám 2016.11.27. 22:28:33

Nem kell köszönni, örömmel készítettem veled interjút!
süti beállítások módosítása